Ort
Helsingborg
Receptionist, administratör sökes!
Beskrivning av arbetsuppgifter:
Vår kund söker en person som ska ansvara för receptionen och vissa administrativa delar. I receptionen ingår kundkontakt där kunder som kommer in ska bli mottagna och hänvisade vidare. Man ska assistera säljarna med kundvärd och också ta snabba ärenden som krävs i receptionen. Inom det administrativa söker man någon som sköter lättare uppgifter. Lämna arbetsorder, fakturera och arkivera och ha koll på viktiga dokument ingår i tjänsten.
Beskrivning av kvalifikationer:
För tjänsten krävs: - Lägst Gymnasieutbildning - God datorförståelse - God kommunikativ förmåga - Hantera stress och vara flexibel Viktigt i detta arbete är att vara positiv, glad och värna om våra kunder. Vi jobbar med att sälja och det viktigaste är våra kunder och deras upplevelse av vår verksamhet. Du är van vid högt tempo samt att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Vidare är du en prestigelös person med god samarbetsförmåga som är beredd att hjälpa till där det behövs. Du tycker om att arbeta brett och självständigt, men trivs ändå med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi och en trevlig inställning. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad, noggranna och ordningsam.
Övriga villkor:
Anställningen blir hos vår kund men all kontakt i rekryteringsskedet sker via Jobbpunkten.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Tillträde
161201
Lön
Fast månads- vecko- eller timlön
Ansökan
Sista ansökningsdag: 2016-11-16
Kontaktperson
Damir Fetah
0707537356
Skicka in din ansökan redan idag.