Ort

Helsingborg

Receptionist, administratör sökes!

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Vår kund söker en person som ska ansvara för receptionen och vissa administrativa delar. I receptionen ingår kundkontakt där kunder som kommer in ska bli mottagna och hänvisade vidare. Man ska assistera säljarna med kundvärd och också ta snabba ärenden som krävs i receptionen. Inom det administrativa söker man någon som sköter lättare uppgifter. Lämna arbetsorder, fakturera och arkivera och ha koll på viktiga dokument ingår i tjänsten. 

Beskrivning av kvalifikationer:
För tjänsten krävs: - Lägst Gymnasieutbildning - God datorförståelse - God kommunikativ förmåga - Hantera stress och vara flexibel Viktigt i detta arbete är att vara positiv, glad och värna om våra kunder. Vi jobbar med att sälja och det viktigaste är våra kunder och deras upplevelse av vår verksamhet. Du är van vid högt tempo samt att hantera många arbetsuppgifter samtidigt. Vidare är du en prestigelös person med god samarbetsförmåga som är beredd att hjälpa till där det behövs. Du tycker om att arbeta brett och självständigt, men trivs ändå med att tillhöra ett team där du bidrar med positiv energi och en trevlig inställning. Vidare är du lösningsorienterad, strukturerad, noggranna och ordningsam. 

Övriga villkor:
Anställningen blir hos vår kund men all kontakt i rekryteringsskedet sker via Jobbpunkten.

Varaktighet, arbetstid

Visstidsanställning 6 månader eller längre

Heltid

Tillträde

161201

Lön

Fast månads- vecko- eller timlön

 

Ansökan

Sista ansökningsdag: 2016-11-16

Kontaktperson

Damir Fetah 

0707537356

damir@jobbpunkten.nu

Skicka in din ansökan redan idag.

 

LEDIGA JOBB

Kontakt

Vi finns i

Helsingborg

Åstorp

 

Perstorp

 

Landskrona

 

Kävlinge

 

Malmö

Värnamo

Följ oss 

  • Linkedin Social Ikon
  • Facebook Social Ikon
  • Instagram Social Ikon

Stolt supporter 2019

copyright

Jobbpunkten